Søften/Grundfør Damesenior

mandag, juli 24, 2006

Min sommerferie - del 1

Ja, redaktionen på denne side har jo efterlyst beretninger om spillernes gøren og laden i sommerferien, og nu er den første fristil så kommet. Og så ovenikøbet fra Helle!

Eller...det vil sige, der kom et billede. Hvad det har med noget som helst at gøre er der vist ingen der ved, ikke engang Helle. Denne her besked fulgte med billedet.

"her har du lige et billede til hjemmesiden - håber ikke at du er blevet alt for sur, nu når jeg ikke kommer i morgen...

håber du kan bruge billedet...

ses, Helle"

Det blev vi jo ikke meget klogere af, men vi tøver alligevel ikke med at bringe billedet, da det jo forestiller to yderst yndige (har jeg hørt) unge damer, der netop er færdige med at tæve HEI, og så ovenikøbet helt ude på udebane.

Send endelig mere Helle!


PS: Jeg blev ikke sur...

3 Comments:

  • Som den opmærksomme træner burde have set, er billeder fra pausen.. Bolden er tydeligvis klar på midten! Vi ses!!

    By Anonymous Anonym, at 09:01  

  • billederne, sorry

    By Anonymous Anonym, at 09:01  

  • åh nej, alt det rod jeg har fået lavet, jeg mener jo billedet!!!! der er jo kun et..

    By Anonymous Anonym, at 09:03  

Send en kommentar

<< Home